Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за тампони на стабилизиращата щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    По мое мнение защото са преценили че когато тези черупки се разкапсуловат, вече не могат да действат по предназначение......затова някой усилват с малки планчици въпросните черупки......затва и стабилките на типовата платформа траят толкова много, а тия сдават багажа......е има и други причини, но тва е основната.....
    Ники, основната е, че стаб щангата се износва и никой не знае с колко се е износила за да ти предложи тампони със съответния размер. Разкапсуловането не е проблем

    ---------- Post added at 19:24 ---------- Previous post was at 19:23 ----------

    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
    Аз съм ги взел за оригинални. Не приемам нищо ! От къде накъде.Приятелю тези тампони са произвеждани и оригинални поинтересувай се малко. Да то сигурно и болтовете за тази щанга не се продават и не са оригинални понеже нямат знак на Алфа на тях. Аз и болтове съм си взел резервни оригинални, ако при сваляне се скъса някой да имам .....Е ти може да отскочиш до кварталния стругар да ти врътне едни

    И като не е кевларена кажи на човека какво е за да знае пък и другите
    Извинявай, ма си като магаре на мост. Сполай ти

    Comment


    • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Ники, основната е, че стаб щангата се износва и никой не знае с колко се е износила за да ти предложи тампони със съответния размер. Разкапсуловането не е проблем
      Разкапсул е проблем дори и при идеално и симетрично износена щанга - щото те се изностват елипсовидно, от предната и от задната си част - не отгоре и отдолу както логиката предполага, а отпред и отзад......
      Принципно дори и неразкапсулованите черупки са доста зле конструктивно измислени(пак примера с типовите) и се огъват......
      Съвсем друг въпрос е че има три различни вида(поне толкова съм виждал) предни мостове за 156, 147 и ГТ и ако в сервиза не съобразят някой неща при монтажа, тампоните също заминават доста бързо.......
      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:05.
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Разкапсул е проблем дори и при идеално и симетрично износена щанга

        И ти ли смяташ, че с ладови става най-добре?
        156 2.0TS

        Comment


        • Аз пробвах с ладови, разпаднаха се буквално година по-късно. Сложих Meyle с оплетка, ще видим колко ще изкарат. На следващата смяна или полиуретан ще сложа, или ще си взема нова щанга.

          П.П. Оригинални тампони има, ма треа си ги купиш със щангата.
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
            Няма за какво да ходя до сервиз на Алфа
            Купувам си частите от търговец упълномощен от Алфа-Фиат-Ланча . После отивам до най близкия сервиз да ми ги сменят това което аз не мога сам.
            И въобще не пиша наперено а самата истината !
            Не тук да ми се появяват зрънца с тези мнения за тези от Лада тампони.....това ми били хора обичащи марката.Не просто купувате Алфа понеже е най евтиния курник на пазара. Разбира се не всички но 90%
            Знам,че има такива дето си купуват оригинални части но си траят или въобще не се занимават да спорят
            Тези тампони да не са някакви с титаниеви нишки или нещо подобно, че парче гума да струва 20-30лв.

            От 9г. монтирам тампони от Лада и давам 1г. гаранция на клиентите си!
            Сменил съм на стотина коли и нямам разбити до сега!

            Та това да не е някаква космическа технология!
            Това е парче гума, ако е изработена качествено, какво значение има за каква кола е направено!!!

            Тоя BIRTH дет си ни снимал още преди 10г. му сърбахме попарата......
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • Оригиналния тампон на тази щанга е на BIRTH. Заводски си идва щангата с него.

              Проблема е че тампона е много твърд също като полиуретана. След това проблема е че щангата се е износила на елипса и тя продължава да износва новия тампон само в тези точки.

              Ладовия тампон е силиконов и мек, чиято еластичност предотвратява силно триене и бързо иносване. За това и издържа толкова много време.

              Третия проблем е самото разрязване на тампона при монтаж (оригинално шангата като си я купиш нова, тампона и не е сцепен, а е предварително монтиран).

              Най-доброто и дълготрайно решение е чисто нова щанга. След това е ладовия силиконов тампон. Има и гумени които не са добри.

              Аз все още паза 156-цата въпреки, че вече не се кара, но от 4 години е с ладовите тампони и още не са мръднали.
              Last edited by oem; d.m.y г., 10:10.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Най-доброто и дълготрайно решение е чисто нова щанга. След това е ладовия силиконов тампон. Има и гумени които не са добри.

                Аз все още паза 156-цата въпреки, че вече не се кара, но от 4 години е с ладовите тампони и още не са мръднали.

                А като слагате ладовите тампони, намазвате ли с грес щангата първо?

                П.с. Чисто от любопитство, защо не караш 156-цата? Не беше ли някакъв готин сетъп с валове и т.н.? С какво я смени? Може и на лични ако искаш...
                Last edited by dhtj; d.m.y г., 13:10.
                156 2.0TS

                Comment


                • Някой пишат,че било парче гума ! Много ми е интересно защо търсите тампона на скоростната кутия и този горе на двигателя да са оригинални, то и там е някакво парче гума. Но оригинални струват по 80-90€ парчето а тези с гума като на ладовите тампони за щангата по 20 лева. Слагайте си каквото си искате.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Някой пишат,че било парче гума ! Много ми е интересно защо търсите тампона на скоростната кутия и този горе на двигателя да са оригинални, то и там е някакво парче гума. Но оригинални струват по 80-90€ парчето а тези с гума като на ладовите тампони за щангата по 20 лева. Слагайте си каквото си искате.
                    Статистика и практика.
                    Практиката показва, че по-добър тампон от оригиналния за двигател няма.
                    Практиката показва, че ментето на Бърт, което си показал на снимката, в България изкарва много трудно над 5к километра. И защото си обичаш колата и не искаш да тропа с такива менте тампони, толкова скоро след ремонта, то се пробва всичко останало и отново се дава отзив. Който отзив е споделен вече.
                    Пък ти ако си обичаше толкова колата, нямаше да взимаш менте част и да се хвалиш в темата, както и направи, а щеше да си вземеш оригинална част, произведена от Фиат. А не да побългаряваш неща, които не са предвидени конструктивно от завода-производител да бъдат сменяеми, защо, защото се обясни вече.
                    Last edited by BO; d.m.y г., 13:38.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Статистика и практика.
                      Практиката показва, че по-добър тампон от оригиналния за двигател няма.
                      Практиката показва, че ментето на Бърт, което си показал на снимката, в България изкарва много трудно над 5к километра. И защото си обичаш колата и не искаш да тропа с такива менте тампони, толкова скоро след ремонта, то се пробва всичко останало и отново се дава отзив. Който отзив е споделен вече.
                      Пък ти ако си обичаше толкова колата, нямаше да взимаш менте част и да се хвалиш в темата, както и направи, а щеше да си вземеш оригинална част, произведена от Фиат. А не да побългаряваш неща, които не са предвидени конструктивно от завода-производител да бъдат сменяеми, защо, защото се обясни вече.
                      Да обичам колата си ! Но почнах да се замислям като трябва да взема някоя част- каква да бъде тя оригинална или "менте" . Замислянето ми идва от факта,че някъде едни дърти п- - - - - - и са решили да забранят дизела на всяка цена! Та вече не ми се набутват пари за нещо дето ще бъде забранено след 1-2 години най късно....mi capisci?
                      Иначе благодаря ,че следиш моите постове и ме опонираш..това значи ,че те дразня и това ми харесва
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        А като слагате ладовите тампони, намазвате ли с грес щангата първо?

                        П.с. Чисто от любопитство, защо не караш 156-цата? Не беше ли някакъв готин сетъп с валове и т.н.? С какво я смени? Може и на лични ако искаш...
                        Мазал съм ги със силиконова грес.

                        Имам други автомобили. Алфата я карам от време на време колкото да не застоява и чакам някой да си я хареса и да я отнесе.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                          Да обичам колата си ! Но почнах да се замислям като трябва да взема някоя част- каква да бъде тя оригинална или "менте" . Замислянето ми идва от факта,че някъде едни дърти п- - - - - - и са решили да забранят дизела на всяка цена! Та вече не ми се набутват пари за нещо дето ще бъде забранено след 1-2 години най късно....mi capisci?
                          Иначе благодаря ,че следиш моите постове и ме опонираш..това значи ,че те дразня и това ми харесва
                          След като и през 2018г. все още се произвеждат дизели ,значи най -рано след 5г. ще ги забранят ЕВЕНТУАЛНО. Така че спокойно си наливай пари за скъпи части
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            И ти ли смяташ, че с ладови става най-добре?
                            Ладовите тампони сложени правилно спрямо моста на който ще се ползват, не са лошо решение.....
                            Проблема с тях(ако може да се нарече проблем) е че са по меки и съответно имат по малко полезно действие - по мое мнение поне 2 - 3 см от хода на щангата се "губи".......
                            Но пък при положение че това не е кой знае какъв проблем и надали някой може да го установи това при каране, липсата на тропане е голям плюс.......ако колата има спортно окачване с малък ход на амортисьора и има ладови тампони, то ще има решение което просто няма да тропа - ефекта от щангата ще е нулев.......
                            Принципно на мойте две ежедневни 156-ци нямам стабилизиращи щанги - нито отпред, нито отзад......но тва си е мое решение и не мисля да убеждавам когото и да било в това дали е правилно или не.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Принципно на мойте две ежедневни 156-ци нямам стабилизиращи щанги - нито отпред, нито отзад......но тва си е мое решение и не мисля да убеждавам когото и да било в това дали е правилно или не.......
                              С какви скорости ги караш тези коли, да си направя извод?
                              Смисъл, само градско или не се притесняваш да раздадеш газ до 160-180?
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Щангата ще те спаси в завои, на магистралата без щанга и с 800 карай ако можеш се тая има ли я, няма ли я.

                                Comment

                                Working...
                                X